Nog één ding op mijn to-do lijst - Reisverslag uit Weert, Nederland van Maartje Joosten - WaarBenJij.nu Nog één ding op mijn to-do lijst - Reisverslag uit Weert, Nederland van Maartje Joosten - WaarBenJij.nu

Nog één ding op mijn to-do lijst

Blijf op de hoogte en volg Maartje

27 Juni 2014 | Nederland, Weert

Na maanden voorbereiding is het zover. Aankomende maandag vertrek ik vanaf Schiphol om 7 maanden van het goede leven te gaan genieten. De Planning: van half juli tot half november “studeren” als verplicht onderdeel van mijn bachelor aan Queensland University of Technology in Brisbane. Voor studeren mag hier ook worden ingevuld “ik ga 2 dagen naar school en 5 dagen lang alle mooie stranden van Australië ontdekken”. Aangezien ik pas in februari terug hoef te zijn in Maastricht laat ik deze kans natuurlijk niet aan me voorbij gaan. In november en december ga ik nog twee maanden fulltime backpacken door Australië waarna ik dit de maand januari doorzet in Nieuw-Zeeland. En er ligt ook nog een afspraak om mijn beste vriendin eind september te meeten op Bali, Indonesië. I know, studenten hebben het zwaar;).

Alle voorbereidingen zijn inmiddels afgerond: Visum? Check. Inentingen? Check. Alle “deze broek is ook zo leuk maar ik heb hem echt niet nodig” crisissen? Afgerond. Met wat pijn en moeite. Rest nog maar een ding: mijn afscheidsparty, en daarvoor zijn de laatste voorbereidingen in volle gang. Via dit blog ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn leven Down Under. Cheers!

  • 28 Juni 2014 - 22:36

    Gerard Joosten:

    lieve Maartje.
    Het is alweer voorbij, je afscheidsparty. Het was 'n mooi gezellig feestje. Nu rest enkel het vertrek a.s. maandag. Je bent goed voorbereid en dat is het halve werk. Het wordt vast een hele mooie reis en studente tijd. Hoe je het ook bekijkt, al heb je geen euro meer bij thuiskomst, dan nog kom je rijker thuis dan bij je vertrek. Ik wens je een schitterende reis en een hele mooie tijd. Heel veel succes. Groetjes Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 8027

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 28 Januari 2015

Adventures Down Under

Landen bezocht: